Google My Business пусна нова опция за публикации

Екипа на Google My Business създаде безплатна опция за добавяне на публикации

От няколко дни за България е налична опция от Google My Business за създаване на безплатно публикации, които се показват до минути в Serp. Те се разделят на няколко типа, като днес ще засегнем всички и ще впишем кратко ръководство как да ги създадете.

Serpact Google My Business пусна нова опция за създаване на безплатни публикации и събития

Стъпка 1 – Влизате в профила си в Google My Business

1.1. Влезнете в профила си в Google My Business {профила на бизнеса трябва да бъде задължително валидиран} и намерете бутона в дясно с име {Posts} и кликнете на него
1.2. Следва да кликнете върху {Write your post} и ще Ви се отвори прозорец, за който ще обясним на следващата стъпка.

Как да влезем в профила си в Google My Business

Стъпка 2 – Изберете тип на публикацията

2.1. Трябва да качите изображение с равни страни – квадратен размер, за да избегнете оразмеряване от Google. Минималния размер е 344 на 344px.
2.2. След това трябва да напишете съдържание между 100 и 300 думи за публикацията, като предварително трябва да сте решили каква ще бъде тя.

Изберете какво съдържание ще публикувате

Стъпка 3 – Създаване на събитие или публикация

3.1. След като сте създали заглавие за събитието или публикацията – описание и сте добавили изображение следва:

3.2. Изберете началната дата и час на събитието или публикацията и крайна дата и час.

3.3. Добавете бутон тип {call to action} за събитието или публикацията. Бутоните могат да бъдат следните, като за всички трябва да добавите {url адреси}:
3.3.1. „Научете повече“ – информативен бутон, който може да води към по-подробна публикация по темата
3.3.2. „Резервирайте“ – което е подходящо не само за събитие, но и за публикация, която не е означена като събитие, например оферта за хотел, почивка или ресторант.
3.3.3. „Регистрирай се“ – е доста подходящ бутон за събитие
3.3.4. „Купете“ – подходящ бутон ако не правите събитие, а предлагате някаква оферта от онлайн магазина Ви или уеб-сайт предлагащ услуги.
3.4.5. „Получаване на оферта“ – също е подходящ бутон за бизнес предлагащ услуга

Създаване на бутон тип {call to action} за събитието

Стъпка 4 – Визуализация и публикуване

4.1. След като сте свършили със всички настройки по събитието или публикацията си, следва да натиснете синия бутон горе в ляво на прозореца {Визуализация}
4.2. В следващия прозорец ще можете да прегледате събитието или публикацията, която сте създали и по този начин ще остава само да публикувате, като бутона за целта се намира на същото място, но е с име {Публикуване}

Визуализирайте публикацията или събитието си

Стъпка 5 – Как изглеждат в Serp {Google резултати} нещата

5.1. Виждате на създаденото събитие в Google, което Ви демонстрирахме в тази публикация
5.2. До него в дясно пък показваме публикувана оферта, за която стъпките са абсолютно същите
5.3. ако имате повече от едно събитие или публикация ще можете чрез стрелката на дясно да ги слайдвате
5.4. Също така имате възможност да триете събития или публикации
5.5. Ползите от тази нова функция е много рано да се прогнозират, но подобно на описаната от екипа на Serpact™ публикация за създаване на безплатен уеб-сайт чрез Google My Business, вярваме че използването активно на всеки инструмент на Google ще допринесе за подобряване на дигиталните ви резултати.

Резултата от публикуването на събитие или публикация