Дидо Григоров – Първият SEO специалист със самостоятелен уебинар в Semrush

Дидо Григоров, част от екипа на Serpact, е първият български SEO специалист със самостоятелен уебинар в Semrush. Уебинарът се състоя тази сряда, 18:00 българско време в онлайн ефира на световнo известният софтуер за SEO оптимизация и проучване на конкуренцията онлайн –Semrush.

dido grigorov semrush

В началото на уебинара Дидо представи основните най-често срещани проблеми при SEO анализирането на сайтове днес. Сред тях са:

  • Проблеми с правилното оптимизиране на изображенията на един уебсайт –един от най-големите проблеми за подобряването на скоростта. Голяма част от уебмастърите или програмистите оставят големи по размер снимки, забравят да изпишат заглавието на файла правилно или да добавят алт тага, който обяснява на търсачките и потребителите със слаба интернет връзка, какво се визуализира на изображението.
  • Проблеми с поставянето на http ресурси на страници със SSL сертификат –често срещан проблем, който обърква търсачката и
  • Страници с low text-to-html ratio и кратко съдържаниемакар и това да не е ранкинг фактор, според John Muller от Гугъл, то вреди изключително на скоростта на зареждане. Премахнете излишните линии с HTML код и се постарайте съдържанието да е поставено Above-the-fold на страницата, или с други думи колкото се може по-високо, защото с приоритет за Гугъл е именно то.
  • „Счупени“вътрешни и външни линковеизключително важен и критичен проблем! Счупените линкове, вътрешни или външни, занижават доверието на Гугъл към уебсайта, и по-точно към качественото потребителско преживяване, което е един от водещите ранкинг фактори, създават проблем за правилното достигане на съдържанието на сайта и обхождането на страниците му, неправилно се пренася и тежестта на вътрешните линкове към най-важните и второстепенни по важност страници.
  • Страници с липсващи meta descriptionsмакар и отново да не са ранкинг фактор, мета описанията подобряват CTR метриката на вашия уебсайт по страниците на Гугъл. Те трябва да обобщават или съобщават интересни факти от съдържанието на страницата, за да привличат повече потребители, а кликовете от своя страна на резултата в Гугъл са полезни за SEO кампанията на уебсайта ви.
  • Страници с дублирано съдържаниеза дублирано съдържание Гугъл НЕ НАКАЗВА, но то би могло сериозно да навреди на класирането на важните ви страници, което вече е проблем за бизнеса. Той се състои в объркването на търсачка, коя страница да класира и с  кои думи да я асоциира.

След това, в следващите минути акцентът падна върху анализ в реално време на 4 различни уебсайта в няколко ниши. Представени бяха отново най-често срещаните проблеми, споменати от Дидо в началото, наравно с някои по-специфични, за всеки сайт, проблеми.

Анализите бяха направени изцяло в реално време без почти никаква предварителна подготовка! За одитирането на сайтовете беше използван Audit tool-a на Semrush, които предоставя изключително детайлен репорт за техническата оптимизация на сайта, както и за on-page/on-site оптимизирането му.

В края на събитието Дидо отговори комепетентно и внимателно на няколко въпроса на аудиторията, предлагайки решения по проблемите на всеки един хората, които задават въпроси. В хода на събитието активните потребители са около 200, а интересен факт е липсата на всякакъв негативен отзив –нещо типично за подобни събития макар и в по-малка степен.

Semrush е топ софтуерна компания от типа SaaS, в помощ на SEO специалистите за анализ на ключови думи, анализ на конкуренцията, идеи за семантична оптимизация на сайта и съдържанието му, анализ на беклинкове, мониторинг на ключови думи и анализ на видимостта на един сайт, дори спрямо неговите конкуренти. Компанията е изградила уникална общност от маркетолози и предприемачи, с главната цел да обсъждат най-новото и най-успешните практики в оптимизацията за търсачки и рекламата на клик в Google AdWords. Компанията покани Дидо, за да постави началото на нова серия от видеа за анализ на уебсайтове в реално време.

Дидо Григоров е SEO специалист с 12 години професионален опит. Работил е за световни компании като RazorSocial, Tradologic, AgoraPulse и много други. В портфолиото си той има над 200 успешни проекта от Англия, САЩ, Германия, Швейцария, Италия и др. Страст на Дидо са одитите на сайтове, семантичното оптимизиране, стратегирането на съдържание по уебсайтове, работа с информационната архитектура на сайта, анализът на ключови думи и линк билдинг стратегиите.

На 12.07 в 23:00 българско време, Дидо ще е участник в нов уебинар на Semrush. За повече информация и заявка за присъствие, моля посетете следният URL адрес: https://www.semrush.com/webinars/seo-surgery-with-david-bain-episode-5/?language=en

 

Като продължавате да използвате сайта, Вие приемате използването на "бисквитки". повече информация

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close