Хейтът – стратегия за популярност и по-добра видимост?
Димитър Георгиев - Бико е основател на дигитална маркетинг агенция IdeaMAX . Притежава над 10 години опит в SEO за клиентски проекти на 5 континента, включително е консултирал някои от сайтовете в Топ 500 на планетата със стотици милиони потребители на месец, влизащи от търсещи машини като Google.
Част от екипа на IdeaMAX и един от топ експертите в SEO и копирайтинг услугите в България. Стремежът на него и компанията му е да помага на малкия български бизнес да порасне.
За да се запознаете още по-отблизо с персоната на Димитър Георгиев - Бико, можете да разгледа е и блога му.
Гост
Димитър Георгиев - Бико
SEO, Sales & Research в IdeaMAXВодещ
Борислав Арапчев - SEO Strategist в агенция Serpact
SerpactВодещ
Никола Минков - CEO & Founder на Serpact
Serpact
Уебинар подтеми
Удачен ли е хейтът - от бранд гледна точка?
Привлича ли хейтът клиенти?
Негативното говорене - има ли правила, добри и лоши практики?
Въпроси на живо към Димитър?