Как премина OA конференция 2017

OA {Online Advertising} София 2017 премина на много високо ниво 

Online Advertising Conference
Собственикът на SEO Агенция Serpact™ –Никола Минков

Тазгодишното издание на OA се проведе на изключително ниво и за пореден път задоволи всички участници. Собственикът на SEO Агенция Serpact™ –Никола Минков беше лектор в залата за SEO {панел}. Там той говори пред около 200 човека за „Как да не изгубим SEO оптимизацията си след миграция или нов дизайн“.

„Благодаря на екипа на Netpeak и в частност на Gennadiy Vorobyov  за поканата и за чудесната организация. За мен беше изключително важно да видя оценките на посетителите за моята лекция. След като получих следната справка: „Your score is 51 from 61 possible with the highest mark, so that it’s 83,6 % of the audience which found out your presentation really useful and beneficial!“от екипа на Octopus Events останах изключително доволен от резултата.“–Никола Минков, собственик на Serpact™
Създайте си план, наемете агенция или експерт и тогава извършвайте миграцията или новия дизайн!
Награждаването на Никола Минков по време на конференцията Online Advertising

Никола Минков за: „Как да не изгубим SEO оптимизацията си след миграция или нов дизайн“

Създайте си план, наемете агенция или експерт и тогава извършвайте миграцията или новия дизайн!

1. Ако изгубите позициите си в серп, значи сте сбъркали някъде! –План
2. Кои са най-често срещаните грешки? –Бърза проверка
3. Как да разберем къде сме сбъркали? –Анализ
4. Как да поправим грешките? –Техническа работа
5. Дали да правим периодични анализи на onpage? –Мониторинг
6. Как да проследим дали промените ни са коректни? –Отчети

Никола Минков за: "Как да не изгубим SEO оптимизацията си след миграция или нов дизайн"
Никола Минков по време на своя лекция на конференцията

Игор Горбенко –Serpstat може много повече отколкото си представяте!

Използвайте всички възможности на Serpstat, за да следите конкуренцията и да сравнявате данни.

Игор Горбенко разказа в детайли за възможностите на Serpstat и как може да се използва за различни пазари и ниши. Къде можем да проследим промените и да сравняваме данни за инструмента.

1. Какъв обем от информация можем да анализираме
2. Как да анализираме тази информация спрямо конкуренцията
3. Как да използваме този анализ
4. Как да следим промените. На всички тези въпроси Serpstat има отговор и е важно да го използваме правилно и пълноценно.

Игор Горбенко разказа в детайли за възможностите на Serpstat
Игор Горбенко изнесе лекция за възможностите на Serpstat

Васил Тошков за: Изкуственият интелект в алгоритъма на Google!

Васил Тошков по традиция изнесе много интригуваща лекция, в която обясни в детайли за изкуствения интелект в алгоритъма на Google.

1. От къде Google Събира данни –потребителско поведение, Google Console, Google Analytics и други.
2. По какъв начин събира тези данни
3. Как ги анализира
4. Как ги използва след анализа
5. За какво ги използва е може би най-ценния въпрос от лекцията на Васил Тошков.
5.1. Реално целта на Google е да автоматизира процеса по ранкинг на базата на тези данни чрез изкуствен интелект, който да обработва всички и да бъде невъзможен за манипулация.

Васил Тошков за: Изкуственият интелект в алгоритъма на Google!
Васил Тошков по време на своето награждаване на Online Advertizing

Tim Soulo за: How AI and Clickstream are changing keyword research

Ahrefs е в пъти по-точен от Keywords Planner

Tim Soulo показа на практика как Ahrefs ни дава възможност за анализ и справка на големи бази данни, които се актуализират почти в реално време. Разбира се това е сюрреалистично, но инструмента е подобрил в пъти прецизността си.

Ahrefs е в пъти по-точен от Keywords Planner
Tim Soulo изнесе лекция за възможностите на Ahrefs за анализ и справка

1. Анализ на връзки
2. Отчетност
3. Защо Google Keywords Planner не е прецизен
4. На практика Ahrefs дава по-точни резултати, защото не се влияе само от PPC {както е за Keywords Planner}

Огнян Младенов за идеалната продуктова страница

Изчистете всичко излишно от вашата продуктова страница

1. Да мислим за потребителя и какво иска той
2. Да представим един продукт по няколко различни начина на базата на таргет групата ни
3. Опростете страницата си
4. Всъщност добър пример за подобна страница може да намерите в уеб-сайта за хранителни добавки с колаген – https://aloha.bg/

Огнян Младенов за идеалната продуктова страница
Огнян Младенов на лекцията си за продуктовата страница

Ренесансът на Техническото SEO от Петър Николов

Петър Николов показа нагледно защо ренесансът в техническата оптимизация е налице

1. Да следим какво правят дизайнерите и програмистите
2. За кои основни технически грешки трябва да внимаваме
3. Какви може да са щетите от тези грешки
4. Защо това може да доведе до фалит на един бизнес
5. Използвайте статични сайтове за малки проекти

Ренесансът на Техническото SEO от Петър Николов
Никола Минков награждава Петър Николов по време на конференцията

 

Fernando Angulo за International SEO: the most common technical mistakes

Hreflang може да причини смазващи щети за един уеб-сайт от малко недоглеждане

1. Hreflang и как да следим дали го използваме правилно в SemRush
2. Международна оптимизация и hreflang вървят ръка за ръка
3. Проверка на различните грешки за hreflang в Semrush
4. Периодичен анализ на Hreflang {повече по темата може да прочете в обзора ни от SMX и лекцията на Aleyda Solis}

Fernando Angulo за International SEO: the most common technical mistakes
Никола Минков награждава Fernando Angulo по време на конференцията Online Advertizing

 

Калин Василев за: Управление на онлайн репутация или SEO: Кое е по-важно за нашата компания?

Онлайн репутацията е изключително важна за всеки бизнес

1. Как да се справим като имаме криза с репутацията си
2. Следим ли достатъчно репутацията си онлайн
3. Как да поправим щетите от лоша репутация
4. Връзката с блогъри е много е ценна, но там не става с пари

Калин Василев за: Управление на онлайн репутация или SEO: Кое е по-важно за нашата компания?
Калин Василев по време на своята лекция на Online Advertizing

Заключение

Последният панел беше така наречената „Кръгла маса“, на която всеки лектор сподели някоя малка тайна!

Последният панел беше така наречената "Кръгла маса", на която всеки лектор сподели някоя малка тайна!
Участниците на конференцията на последния панел наречен „Кръгла маса “

За съжаление няма да можем да споделим най-интересното от този панел публично, но хубавата новина е, че всички, които са присъствали, ще имат достъп до тази информация.

„Искам да изразя огромното си уважение към екипа на Octopus Events, които бяха изключителни професионалисти и много дружелюбни към всички. “–Никола Минков, собственик на Serpact™ 

 

Галерия

Презентация: Как да не изгубим SEO оптимизацията си след миграция или нов дизайн?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *