Reading Time: < 1 minute
nikola-minkov-e-commerce-annual-summit-2021

Тази година събитието, което списание Enterprise организират ежегодно, e-Commerce Аnnual Summit 2021, ще се проведе под хибриден формат! Това означава, че ще имат възможността да избирате между две опции:

  • Да присъствате на събитието, което се провежда в гр. София в INTERPRED WTC.
  • Да се включите в онлайн изданието на събитието на същата дата.

Датата е 05.10.2021 г., като тази година на сцената на e-Commerce Аnnual Summit 2021 ще се качи и Никола Минков – CEO на Serpact с една изключителна тема: “Как с SEO вече можем да измерваме и предвиждаме продажби по ключова дума

За събитието:

За шеста поредна година списание Enterprise провежда годишно събитие за електронна търговия и събира представители от всички звена на екосистемата на едно място.

Там ще се съберат изключително много експерти с много опит, умения и различни Case-study-та, като заедно ще споделят множество полезни съвети, които да помогнат на онлайн търговците да подобрят своя бизнес.

Някои от партньорите на събитието са:

Събитието ще се проведе на 05.10.2021г в 9:00. Каним ви да изберете предпочитания си вариант да се присъствате на събитието, да се заредите с хубаво кафе и бележник и да се гмурнете в света на e-Commerce.

Повече информация, билети и програма ще откриете тук 

2 коментара

  1. Пано Кондоянис

    Как ще измериш продажба което ще се случи в бъдеще?

    1. Nikola Minkov

      Привет,

      Миля, че на презентацията ще се разбере най-добре, но понеже темата е доста интересна, ще я развия накратко.

      Важно е да направя уточнение, че това работи основно в онлайн търговията. Също така без исторически данни от GA & GSC също няма да е възможно.

      Да приемем, че имаме исторически данни за конверсия, както и за позиция. То тогава можем, чрез сложен алгоритъм базиран на ML да изчислим, че при определени периоди през годината и ръст на позиция спрямо CTR, можем да увеличим конверсията. Като знаем средната стойност на конверсията, може да предвидим какво би донесла тя.

      Разбира се, това се разписва и ичзилсява чрез валидиране на няколко хипотези при настройка на проекта, прави се ичзисление, валидира се и чак тогава се презентира и става част от SEO стратегията.

      Поздрави,
      Ники

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.