Борислав Арапчев в „Маркетинг уикенди в туризма“ – Google maps & Google my business

Нашият колега и SEO стратег на Serpact – Борислав Арапчев взе участие в „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“.
arapchev-gmb-gm

Нашият колега и SEO стратег на Serpact – Борислав Арапчев взе участие в „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“.

Това са серия от събития организирани по съвместна инициатива на агенция за дигитален маркетинг Brand Star, Варненска туристическа камара, Информационна агенция – bgtourism  и Икономически университет – Варна.

Към тази инициатива в периода от 13.02 до 07.03 водещи специалисти от сферата на дигиталния маркетинг споделиха и ще споделят практически опит и знания насочени към туроператорските и хотелиерски бизнеси.

Темата, която той изведе е от особено значение за туризма в България, а именно – важните моменти от правилната употреба на Google My Business и Google Maps за туристически обекти.

Самият той, както може би някои от вас знаят, е и доверен Google Local Guide – Level 9.

В рамките на един час той сподели на аудиторията стъпка по стъпка как да създадат своите бизнес профили и как да оформят онлайн присъствието си, така че да поставят своя бизнес на картата (на Google 🙂 ).

В презентацията си той обърна детайлно внимание на нужните елементи, необходими за блестящ профил. Освен това, аудиторията имаше и много приятната възможност да чуе някои добре тествани и проверени трикове “от кухнята” на един GMB експерт. Самата презентация можете да разгледате тук.

Подобни статии