Никола Минков представи пред участниците в NexStay 2025 възможностите за повече видимост онлайн
В рамките на първата специализирана конференция за жилища и ваканционни имоти с инвестиционна цел – NexStay 2025 – той разкри ключови стратегии за дигитално присъствие.
По време на събитието, състояло се в Зала 3 на НДК, Никола Минков се включи в панелната дискусия „Дигитален маркетинг, SEO, изграждане на репутация, брандинг: къде да акцентираме в онлайн присъствието си през 2025 г.?“. Той постави акцент върху огромната роля на Google Business Profile за успеха на даден хотелиерски бизнес.
„Профилът в Google Business е вашата своеобразна врата към клиентите. Всяка снимка, всяко описание и всеки детайл в GBP има значение за видимостта и доверието на потенциалните гости“, сподели той и обърна особено внимание на важността на визуалното съдържание и неговото правилно описание. „Не просто качвайте снимки, а разкажете историята зад всяка от тях. Така ще създадете по-силна емоционална връзка с бъдещите гости. А и подобрявате видимостта си в търсачките”.
Никола Минков посочи, че в Serpact имаме колега – Борислав Арапчев – SEO стратег, който се отличава като един от локалните гидове с най-много ревюта и публикувана информация за места в България. През годините той е добавил 965 места и 18 010 снимки, разгледани от потребителите повече от 132 222 000 пъти, като само за първия месец на 2025 г. те са имали над 2 644 000 разглеждания. Това практическо ноу-хау допринася за нашата експертиза като агенция в сферата на дигиталната видимост за туристическия бранш.
Форумът NexStay 2025 събра водещи експерти от различни сфери, свързани с хотелиерската индустрия у нас – от инвеститори и разработчици на сайтове до архитекти и консултанти. Участниците имаха възможност да обменят опит и да потърсят решения на актуалните предизвикателства в сектора.
Ако и вие искате да получите практически насоки от екипа ни за подобряване на дигиталното си присъствие, не се колебайте да ни потърсите.