Никола Минков с Case Study на EcommSummit 2020
Никола Минков участва в EcommSummit 2020.
На 24 септември 2020 се състоя EcommSummit. Събитието беше петото издание на Ecommerce Summit и срещна лидери и експерти в сектора на електронната търговия в България.
Лекторите на събитието разказаха изключително полезни и любопитни моменти, свързани с техния личен опит в привличането и задържането на клиенти и стратегиите, на които са заложили, за да растат на вътрешния и на външни пазари.
Една от проведените лекции беше на Никола Минков – CEO на SEO агенцията Serpact.
Той представи пред публиката на конференцията Case Study за 2020 на тема: “Зрънце по зрънце до 192% ръст Rеvenue чрез SEO за 5 месеца”,с която впечатли собствениците на бизнеси с изключителните резултати, а това доведе до страхотни разговори и запитвания след лекцията.
Проекта, върху който е разработено конкретното Case Study е SortoviSemena.bg.
А презентацията премина през всички основни точки на процеса:
- Анализ на група Keywords спрямо фокуси и intent / цел Revenue
- Content стратегия в/у фокуси Keywords
- Content Promotion
- Мониторинг
- Резултати
Можете да разгледате цялата презентация на линка тук.
Освен присъствено в залата Sofia Hall в Interpred WTC – гр. София, специалисти от цялата страна се включиха в излъчването на конференцията на живо, като организаторите направиха това възможно с отделни билети за онлайн присъствие.