Подобрете Content marketing стратегията си, позиционирайки я правилно спрямо фунията на продажбите с Фернандо Ангуло
Стратегическото планиране в началото на вашата маркетингова стратегия за съдържание ви поставя в позиция да извлечете максимума от създаденото съдържание.
По време на тази презентация ще научите как да помогнете на маркетинговия си екип да се съсредоточи върху подсилването и адаптирането на съдържание, а не върху създаването на ново съдържание, което може да се използва за насочване на потребителите във всеки етап от фунията на продажбите.
Гост
Фернандо Ангуло
Head Of Communications в SEMrushВодещ
Дидо Григоров - Head of SEO на Serpact
SerpactВодещ
Борислав Арапчев - SEO Strategist в агенция Serpact
Serpact
Уебинар подтеми
Оптимизация на съдържание в ерата на Machine Learning
ЕАТ и YMYL през 2020
Състоянието на дигиталния маркетинг в условия на Covid-19
Бъдещото развитие на дигиталния маркетинг в следващите години