Reading Time: 1 minute

Гърция става все по-привлекателен и перспективен пазар за онлайн търговците от България. Близостта с нашата държава, наличието на достъпни куриерски услуги, размера на търговията там /6 млрд евро пазар/ и по-високият стандарт са все предпоставки за добър потенциал за надхвърляне на националните граници на бизнеса. 

Именно поради тези причини вече за втори път се провежда конференцията “Продавай в Гърция”, издание 2. Събитието се сътоя на 26-ти септември в Capital Fort, София. 

Ние от Serpact бяхме поканени да споделим своят опит и да дадем информация на предприемачите как да планират стратегията си за навлизане на гръцкият пазар. 

Никола Минков говори по темата – “Как да подготвим Онлайн магазина за органичен трафик в Google.gr”. Той засегна проучването на нов пазар, анализа на възможностите и обемите на търсене и интерес към дадена услуга или продукт. Никола подчерта и важността да се изследва демографският профил на потенциалната ни аудитория, защото понякога това, което предлагаме зависи от пол, възраст и интереси на човека. Необходимо е да проучим нуждите на аудиторията и нейните търсения. 

Можете да разгледате презентацията на Никола Минков на този адрес

Продавай в Гърция се организира за втори път в София. На събитието присъстваха и изнесоха лекции водещи рекламни фирми от южната ни съседка, куриерски фирми, осъществяващи превоз на стоки до Гърция, юристи и счетоводители, които разказаха как да построим бизнеса си там. От българска страна участваха собственици на бизнес софтуер и логистични компании. Жанет Найденова от БЕА разкри потенциала на онлайн търговията в Гърция и  че разгръщането на тази дейност предстои да се засилва.  

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.