Борислав Арапчев e гост лектор на IAB & BAPRA Digital PR Masterclass

Боби Арапчев с лекция на тема “PR & SEO – принципи и добри практики за ефективни резултати”
bobi arapchev serpact speaker at iab bapra masterclass pr

Боби Арапчев с лекция на тема “PR & SEO – принципи и добри практики за ефективни резултати”

На 7-8 февруари в INTERPRED, София се проведе специализиран мастърклас, организиран от IAB България и Българската асоциация на PR агенциите (BAPRA).
Събитието събра водещи PR експерти и дигитални комуникационни специалисти, които представиха практически решения и иновативни подходи в Digital PR.

Сред лекторите бе Борислав Арапчев, SEO стратег агенция Serpact, който разгледа ролята на семантичното SEO в изграждането на успешни дигитални PR кампании.

Ето и основните акценти от лекцията:

Влиянието на семантичното SEO върху дигиталния PR


Семантичното SEO играе ключова роля в създаването на съдържание, което не само привлича потребителите, но и подобрява позиционирането на брандовете в онлайн търсачките. Борислав Арапчев подчерта значението на семантичния анализ и планираният на него подход при изграждането на ефективни PR стратегии.

Управление на дигитална PR стратегия с помощта на SEO


В първия ден на двудневното обучение, част от който беше и Борислав Арапчев, на мастъркласа експертите разгледаха как интегрирането на SEO в PR кампаниите повишава тяхната ефективност. Арапчев представи тема, която засегна еволюция на Digital PR, окрупняваща SEO и PR принципите в едно.

Практически примери за успешни дигитални PR кампании

“В светлината на последните ъпдейти на Google само най-силните, познати и авторитетни брандове ще имат успех онлайн и в органичният маркетинг”, каза той пред курсистите. “Ето защо е важно освен хипервръзки да използваме (заедно с тях) в публикациите и споменавания на бизнеса ни.”


Участниците в обучението имаха възможност да разгледат реални бизнес казуси, където комбинирането на PR и SEO е довело до значителен ръст в органичния трафик и медийното отразяване. В мастъркласа се включиха представители на компании като А1, Disney Bulgaria, Coca-Cola, Аджибадем Сити Клиник и т.н.

Технологиите в дигиталния PR – бъдещето на комуникациите

“С напредването на изкуствения интелект и автоматизацията анализът на данни и целеполагането стават все по-важни за модерния PR”, категоричен беше Арапчев. Той разкри пред аудиторията важността на дигиталните инструменти за прецизно и ефективно таргетиране, подобряване на бранд идентичността и разширяване на аудиторията.

Готови ли сте да оптимизирате своята PR стратегия?
С помощта на SEO агенция Serpact и знанията и уменията на нашите експерти може да се подобри вашето дигитално присъствие.

Как – свържете се с нас, за да обсъдим!

Подобни статии