Дидо Григоров участва в подкаст на Кейт Туун на тема: Advanced Keyword Research techniques

Нашият колега Дидо Григоров, (Head of SEO в Serpact), участва в международен подкаст със копирайтърката и специалистка по SEO от Австралия  – Кейт Туун. Дидо има дългогодишен опит в оптимизацията на проекти от чужбина и България и напоследък специализира в семантично търсене, machine learning и artificial intelligence в дигиталният маркетинг. Преди време Никола Минков от Серпакт участва в подкаста на Кейт, като той говори за Практическа имплементация на Schema.org.

Самата Кейт е специалист с 20-годишен опит в копирайтинга, създаването на маркетингово съдържание и подобряването на интернет страниците, като интересно и посещавано място за потребителите. Тя е редовен лектор на много събития, консултант и водещ на The Clever Copywriting School и създател на подкаста „The Recipe for SEO Success“.

В „The Recipe for SEO Success“ тя е интервюирала множество професионалисти в дигиталният маркетинг. Кейт е носител на награди и работи с утвърдени брандове като Westpac, the RTA, Curash и Kmart.

Със своите умения на създател на текстове и маркетолог Kate Toon е съдействала много бизнеси да постигнат високи резултати в интернет средата и да увеличат постиженията си. Интересното е, че тя прави това от своя кабинет, който е в задната част на градината в нейният дом.

 

Тема на подкаста:
Advanced Keyword Research techniques

Темата, коментирана от Дидо Григоров е изключително важна. Професионалните техники за проучване на ключови думи са от основополагащо значение за SEO. Съдържанието, и в частност текстът, е компонентът, който придава смисъл на един уебсайт и кара клиентът да го посещава отново и отново и да чете и стои вътре дълго време.

Но когато говорим за професионалната сфера, проучването, подготовката и писането на текст трябва да става според план и да се изпълнява по график. Но понякога търсенето и намирането на правилните ключови думи е трудно и зацикляме, не знаещи на къде да поемем и какво да направим. А на сляпо да се работи е неефективно. Тогава идва контент-маркетинг стратегията.

Ето точките, засегнати в аудио-предаването:

  • Кога детайлното проучване е най-важно
  • Препоръката на Дидо за определяне на синоними и свързани фрази
  • Как да открием кои ключови думи да таргетираме във висококонкурентна ниша?
  • Могат ли безплатните инструменти за ключови думи да се сравняват с платените такива?
  • Класиране за ключови думи с висока конкуренция
  • Как да балансираме – привлекателни заглавия с практически ключови думи?
  • Употреба на основни и второстепенни ключови думи в заглавията
  • Използване на световна база данни от ключови думи

Можете да слушате целият запис ТУК.

Желаем ви успех!