Никола Минков взе участие в уебинар на SemRush „SEO Audit / SEO Surgery India 2.8“

Какво е уебинар
semrush-audit-seo-surgery-india

SEO специалистът Никола Минков от Serpact участва в уебинар на фирма SemRush със заглавие „SEO Audit / SEO Surgery India 2.8„.

Какво е уебинар

Уебинарите /онлайн семинарите/ са сравнително нов метод за конференции в реално време, излъчвани по Интернет. При тях няколко специалиста правят представяне по дадена тема и дискутират различни казуси от своята работа. Силната страна на този подход е, че може да включи хора от различни точки на земното кълбо по едно и също време в интернет -събитието.

Повече за Semrush

Лого на SemRushSemrush e онлайн софуер, създаден през 2008 година като абонаментна услуга /Saas/ за маркетинг.

SemRush предоставя технически анализ на вашият сайт, като дава насоки за слабите места, имащи нужда от подобряване. Показва текущата позиция на сайта ви в Гугъл, източниците ви на трафик и линковете към вашият сайт.

Той е много добър и  в семантичният анализ на съдържанието във вашата интернет-страница, също така анализира конкурентите ви и на тази база ви дава препоръки, кое още може да подобрите.

Той е един от най-популярните инструменти в световен мащаб и в момента той се използва от над 3 милиона специалиста или агенции за маркетинг. Той е  един от най-популярните инструменти в световен мащаб  и в момента той се използва от над 3 милиона специалиста и агенции за маркетинг.

Заедно с Никола Минков в уебинара взеха участие и други професионалисти от дигиталният маркетинг, а именно  – Nitin Manchanda /Trivago, живеещ в Германия/, Jono Alderson /Yoast, Великобритания/ и Krinal Mehta /Growth.Digital, Индия/.

Всички тези специалисти одитираха по един сайт, предложен от публиката, за да покажат грешките в него  и кое трябва да се  коригира.

Самият уебинар „SEO Audit / SEO Surgery India 2.8“ и темата на Никола Минков

Минков в презентацията си засегна он-пейдж елементите на един силен уеб-сайт като основа за добра SEO стратегия. Robots.txt, Sitemap.xml, RSS, SSL, Canonical, Redirects, URLs, Titles, Descriptions, Alt tags, H1, H2, Page Speed, Mobile Usability, User Experience – всички тези параметри са много важни и трябва да бъдат проследени един по един, до тяхното усъвършенстване до максимално възможното. Също така те трябва да бъдат следени периодично, при динамичните сайтове, където се генерират нови и нови страници постоянно.

Трябва да се проследяват  и сигналите, давани от Гугъл в Search Console, защото тяхното отстраняване  е важно и води до ръст в трафика.

Презентацията на Минков от уебинара можете да видите в SlideShare.

 

 

Подобни статии