Reading Time: 2 minutes
Nikola_Minkov_workshop_capital

На 11 ноември 2021 година Никола Минков – CEO на Serpact ще вземе участие в конференцията Ecommerce and Retail Summit, организирана от „Капитал”.

С оглед на това, че глобалната ситуация доведе до един благоприятен ефект – електронната търговия започна да процъфтява и редица бизнеси откриха нуждата за създаване на онлайн магазин. Наличието на такъв обаче не е достатъчно за увеличаване на клиентите и продажбите. Има много тънкости, които да се вземат под внимание! Затова в рамките на тазгодишната конференция Ecommerce and Retail Summit ще се проведат два уъркшопа, които залагат на подобряване на потребителското преживяване на сайтовете и лесното им откриване в необятното интернет пространството.

Никола Минков ще се включи като водещ на уъркшопа с тема:  Анатомия на SEO 2021-2022

Този сегмент ще засяга въпроси като:

  • Как да разберем дали Google успява да достъпи, прочете и индексира сайта ни?
  • Кои основни принципи да спазваме при процеса на Техническо SEO?
  • С какво да се съобразим при изграждане или промяна на навигацията на уебсайт?
  • Кои са основните елементи на E-A-T?
  • Как се измерват резултати в SEO в днешни дни?

Ако сте сред хората управляващи онлайн търговия, малки, средни, та дори големи бизнеси, или сте генерално в ecommerce средите – тази информация неминуемо ще ви бъде от полза.

Повече информация за уъркшоп “Анатомия на SEO 2021-2022”

  • Начален час: 16 ч.
  • Продължителност: 60 мин.
  • Място: Zoom

Организираните уоркшипи от Ecommerce and Retail Summit, включват и още един също изключителен сегмент – Уъркшоп eCommerce UX/UI- практически анализ, с водещ Георги Линков – съоснователят и творчески директор на Studio X.

Гео Линков ще анализира три до пет предварително подадени от участниците сайта* и ще даде конкретни препоръки и идеи за UX/UI подобрения.

Уъркшоп eCommerce UX/UI – практически анализ стартира в 15:00 на 11.11.21г.

Как можете да участвате и за двата уъркшопа? 

Workshop-ите в конференцията ще се проведат като паралелни сесии на основната програма на Ecommerce and Retail Summit при аудитория до 25 души. Регистрираните участници ще получат линк за zoom срещата в деня преди събитието.

За записване, моля използвайте прикачената форма –  https://forms.gle/ZgnLWmEj9soFAuUYA

Побързайте – формата ще е активна до 05.11.2021 или до изчерпване на местата.

Записването в уъркшопите става чрез предварително попълване на онлайн формата за участие най-късно до 5 ноември или до изчерпване на местата.

 

Организатор на Ecommerce and Retail Summit: Капитал

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.