Първото съвместно събитие на Semrush и Serpact протече при висок интерес
В събота първото съвместно събитие на Semrush и Serpact „Semrush and Serpact MeetUp in Sofia, October 2018“ премина при висок интерес и посещение от доста специалисти в областта на SEO, PPC и контент маркетинга.
SemRush е водещ SaaS софтуер за дигитален маркетинг, който се използва от милиони професионалисти по света и има много международни награди – UK Search Awards, European Search Awards и други.
В България Semrush участва за първи път в самостоятелен семинар, където се разискват възможностите на програмата за анализ и развитие на бизнеса.
По-долу в хронологичен ред ви представяме презентациите на участниците.
Nikola Minkov, CEO at Serpact, Head of SEO: Technical SEO with SEMRush Audit Tool in 2018
Никола от Серпакт запозна аудиторията как се извършва SEO Audit с инструмента SemRush, кои точки са важни и как да ги отстраним. Техническата оптимизация е фундамента на всеки един сайт, затова е важно тя да е изпълнена добре.
Dido Grigorov, Head of SEO, Serpact: Content Marketing and Semantic Content Optimization with Semrush in 2018
Дидо говори за анализ и подобряване на съдържанието в сайта, преценка на правилните изрази и оформяне на семантиката в текстовете. Затова той спомена няколко важни функционалности на SemRush, които помагат при оптимизацията.
Lyubomir Popov, CEO at SEM.bg: How to use SEMrush for any PPC Campaign in GoogleAds
Любомир от Sem.bg сподели, че напоследък все по-трудно се анализират ключови думи и конкуренти чрез Google Keyword Planner. Поради тази причина той разказа как използва SemRush за целите на PPC.
Fernando Angulo, Head of International Partnerships at SEMrush: The meaning of Digital Strategy and practical insights on how to build one
Фернандо Ангуло разгледа глобалната картина на един бизнес и неговото изграждане и развиване. Той даде добри примери и показа и как да се използва SemRush умно.
След това бяха извършени анализи на 2 произволни сайта, дадени от аудиторията.
Видео
Фотогалерия от събитието
Имаше въпроси с награди от Semrush относно историята на компанията и нейният 10-годишен юбилей.
Семинарът завърши с контакти между специалистите и обмен на опит и идеи.