Обзор на Google

2019 SEO State Recap - Serpact

2019 SEO State Recap

Google E-A-T Updates Все повече се говори за E-A-T / Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness/ и за качеството на резултатите. Защо ли? Защото всички ние сме отегчени тотално от сайтове, които…

recap 17

Обзор на Google – Октомври 2019

Връзките в бележките под линия се виждат по-различно от връзките, включени в текста Има разлика в начина, по който Google разглежда връзките в бележките под линия, в сравнение с връзките…

recap 16

Обзор на Google – Септември 2019

Предоставянето на обобщение в How-to Structured Markup е приемливо. Когато реализирате how-to structured markup, предоставянето на обобщено обяснение на стъпката трябва да е описано добре. Няма вреда в пренасочването на паркирани…

recap 15

Обзор на Google – Август 2019

Празни или страници с малко съдържание могат да се показват, ако се показва различно съдържание в зависимост от местоположението Празни или страници с малко съдържание могат да се показват в…

recap 14

Обзор на Google – Юли 2019

Няма отделен индекс за индексиране на мобилни устройства и настолни компютри Google има един основен индекс, където се съдържа или мобилната, или настолната версия на даден сайт, това е версията,…

recap 13

Обзор на Google – Юни 2019

Google June 2019 Core Search Algorithm Update – 3.06 Няколко дни преди актуализацията на алгоритмите за класиране при търсене Гугъл обявиха предстоящото обновяване. По думи на пост в  Twitter на…

recap 12

Обзор на Google – Май 2019

Google не различава между потребителско генерирано & собствено съдържание Google не прави разлика между потребителски генерирано съдържание и останалото съдържание на уебсайт, така че е важно да се контролира как…

recap 11

Обзор на Google – Април 2019

Висококачествените коментари могат да добавят стойност към дадена страница Коментарите в публикациите в блога и статиите се разглеждат като съдържание на страницата и трябва да не бъдат взети под внимание…